Thursday, January 29, 2009

STREET FASHION EDITORIAL



The bitch is officialy back! Po miesiącu składania
kwadratów i kółek z tekstem i zdjęciem, pojawiła się okazja do narysowania czegoś i to nawet w jakimś celu. MC Magazine (od 1ego nowy numer) będzie miał tym razem street fashion po mojemu. Czyli ilustracyjnie... I wczoraj się w końcu zabrałem za jakiś papier.

Nie wiem dlaczego... Może przez pięć kaw, braki w masturbacji, nie mówiąc o se... (za dużooo), czy może dawno niespotykane skupienie, rysowało się przecudnie i w miarę szybko. Rzecz jest bardzo brudna i dużo w niej ryzyka, na które dawno nie szedłem... Jaram się, ogólnie rzecz biorąc jak to mawia młodzież.

Na górze pierwsza z serii maks pięciu ilustracji. Na dole, z cyklu 'Jak to jest zrobione?'. Postaci będą przypominały osoby mi znane z twarzy, z ci
uchami jeszcze nie wiem, tutaj mamy pana w stroju praktycznie zastanym, za dużo go i tak nie widać, potem będzie więcej. Napisałem, że 'przypominały' bo pośpiech ogromny więc nie czas na portrety. Przedstawiony tu Mistrz Umiarkowanego Zła Ubot III się rozpoznał chyba, szczególnie, że z foty jego własnej, bhahh. Enjoy.

Na koniec stare, ale jare:

No comments:

Post a Comment