Friday, January 23, 2009

MAGAZYN VON WELLHUNGA

fot. Sebastian Paszek

Wczoraj, czy przedwczoraj na Facebooku powstała grupa MC Magazine, co chyba powinienem odnotować jako osoba składająca go raz na dwa miesiące w całość z mniej lub bardziej zamierzonym skutkiem. Kto nie widział, a pewnie zbyt wiele osób nie widziało mamy tam głównie sesje fotografów z różnych krajów + street fashion, artykuły wyrzucilismy na bloga iiii... i czasem zdarzają się jakieś ilustracje. Jeśli kogoś jara interentowy ekshibicjonizm jak nie przymierzając mnie, to jest tam też konkurs dla fotografów, a jeśli chcecie pokazać Swoje graficzne rzeczy, podsyłajcie wglądówki... jak się dowiem, na który adres można to tutaj wpiszę. Jako banda szaleńców wybierzemy tych nadających się do czegokolwiek i może Wasz ilustracyjny editorial zobaczy więcej ludzi niż wchodzi na digart, czy gdzie się nie lansujecie. Grupa wygląda tak.


1 lutego nowe wydanie magazynu o szalonym tytule 'ICE'... O ile dostane w końcu materiały, MADAFAKAAA...

Tymczasem moja skromna osoba została ostatnio ochrzczona Hansem. Hans bez nazwiska to nie Hans, przydomek 'Fantastisz Tempo' nie wystarczy, więc na dzisiaj jestem Hans Von Wellhung. Ale tylko dzisiaj.

Na koniec i początku weekendu:

Bo everybody knows you dance like you fuck...

PS Widziałem ostatnio genialną prezentację odnośnie 'wypalania się'... Prawie się nie wypaliłem.

No comments:

Post a Comment