Friday, November 6, 2009

SHIRT AND TIE...

...office style. Zwięźle, bo nikt tu już nie zagląda prawie, nie ma powodu więc się chyba zbytnio produkować. Zupełne wypranie się z potrzeb 'przytul misiowatych' miało w zamierzeniu dać mi więcej czasu i właściwie dało, nawet jeśli na odsypianie tylko. Zawsze coś. I tak najważniejsze jest, że kupiłem sobie w końcu ekspres do kawy!

Póki co do pokazania nic nowego, albo zapomniałem, że coś zrobiłem. Do posłuchania, ale bez szaleństwa - nowa 'supergrupa' 'The Dead Weather'. Trochę tego, tamtego, nudnego i mniej, a najlepszy z wszystkiego teledysk:



Do obejrzenia - 'Solista'. Dla Downeya, Foxa i kilku odważnych chwytów jak na produkcję z gwiazdami. Emocje mi chyba opadły po obejrzeniu, ale polecam... zzz. Nie wrzucam trailera, bo jest denny.

Na weekend:

Hecq Vs Exillion - Spheres Of Fury from Tim.Chris.Film on Vimeo.


No comments:

Post a Comment