Tuesday, January 6, 2009

JUKENDENS ON KREDENS

Co ma piernik do wiatraka, co ma moja praca do zdrowego rozsądku. Nie wiem. Po kolejnym strofowaniu z tyłka mam ochotę rzucić wszystko w p**dę, ale to za ładne miejsce na wszystko wspomniane. Ten jakże poczytny blog wkrótce zmieni się w jednoosobowe forum narzekania na konieczność projektowania. Może to jednak kwestia ogólnego ostatnio rozleniwienia. Mniejsza.

Rok poprzedni stał się poprzednim, nowy jest zupe
łnie nietrafiony póki co.
I tak wszystko jeszcze kręci się wokół wyborów z 2008. Trzeba było złożyć wniosek o wydanie nowego dowodu, co to się go zgubiło w stanie zła. Pani w urzędzie najpierw nie łyknęła dodania sobie przeze mnie centymetrów, a potem zdradziła mi tajemnicę koloru moich oczu, zdziwionym jestem do tej pory i nie zerkam w lustro.

Ilustracje dalej są w śpiączce, mniej więcej jak ja sam, dzisiaj pomyślałem, że może to rzeczywiście przez fajki... I przestałem tak myśleć, tę przyjemność odbiorą mi chyba razem z płucami. Nieśmieszne, ale i prawdziwe. Tak czy inaczej, w dzisiejszym 'Zapytaj Dominika: Do czego służy klepsydra?', odpowiedź na: http://www.flickr.com/photos/bulka/sets/72157611959322155/

Tak, to był sylwester, wtajemniczeni mogą rozpoznać na zdjęciach pewnego doktora od plakatów Irka Kuriatę aka Dżjani, poza tym Królika Zło aka Szeeeeft (madafakaa), kobietę Dżjaniego, chociaż chyba wiele mu nie mówimy, oraz przyjezdnych: Pannę od wykręcania długich numerów, Kaspra Flavia aka Generała
Italię i innych... Czyli w sumie jeśli oni tego nie czytają to nie znacie nikogo. Wspaniały blog.

Z innej beczki, beczki z Modrzewia - miasto paprykarza zaatakowały billboardy z moimi ilustracjami. W sumie już nie są moje (tyle co autorstwo), radio ma do nich prawa i jak widać nic im nie szkodzi to, że w praktycznie identycznej postaci te billboardy wisiały pół roku temu jako promocja audycji Środek Miasta. Szczecin jest otwarty, Szczecin.FM widocznie podobnie, na wtórność. Pamiętajcie młodzi synowie i córki, nigdy na wyłączność, no chyba, że czujecie, że jeśli na to nie pójdziecie to wezmą kogoś tańszego... A że na pewno dadzą Wam coś takiego odczuć, to zapomnijcie o tej radzie wcześniej, bo to Szczecin, nie elegancja Francja. Czy jakoś tak.


Z cyklu ogłoszeń parafialnych, utknąłem w parafii św.Katarzyny w Goleniowie, czy raczej chodzi o tę drugą tu, ale nie wiem pod czyim imieniem skrywa się drugi kościół. Cholerne załatwianie spraw i ślimoza, ale drużyna wyborowej zbiera się w piątek i atakuje popękany rurami Szczecin, kiedy nas zobaczycie, broń boże nie dokarmiajcie i tak już będziemy mieli dobrze.

Aweszatan, madafaka, bla bla i ciekawego nowego roku, w ten: http://pl.youtube.com/watch?v=wddY7qCn-ig
I ten sposób: http://pl.youtube.com/watch?v=Z88ln1XXWrM

PS Szykuje się portfolio PDF, jak ktoś chce freebie, to piszcie na dominik.bulka@yahoo.com z tematem: I WANT ONE!
Szykuje się też coś fajniejszego, ale o tym, jak się wyszykuje.


Ich will nach Wrocław, hehehh.

No comments:

Post a Comment